Dè Bourgogne Expert
Exclusieve wijnhuizen
Iedere maand een nieuwe selectie
Per doos te bestellen
Dè Bourgogne Expert
Exclusieve wijnhuizen
Iedere maand een nieuwe selectie
Per doos te bestellen
Veelgestelde vragen
Bestellen Bezorgen Leveringen en bezorging Wijnabonnement Klachten?Veelgestelde vragen
Bestellen
Hoe kan ik bestellen?
Bestellen kan online via de shop www.bourgogne-express.nl, via info@bourgogne-express.nl of WhatsApp +31655124410. De Bourgogne-Express heeft geen fysieke winkel in Nederland.
Kan ik zakelijk bestellen?
Ja dat kan zeker! U dient dan wel uw bedrijfsnaam te vermelden bij het invullen van de gegevens. Het vermelden van een BTW-nummer is niet nodig.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Om een bestelling te annuleren of te wijzigen neemt u contact op via +31655124410 of info@bourgogne-express.nl. We zullen dan in overleg kijken wat de mogelijkheden zijn. Bestellingen die verzonden zijn en/of op het transport staan kunnen niet geannuleerd en/of gewijzigd worden.
Kan ik zakelijk bestellen?
Ja dat kan zeker! U dient dan wel uw bedrijfsnaam te vermelden bij het invullen van de gegevens. Het vermelden van een BTW-nummer is niet nodig.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De Bourgogne-Express rijdt elke laatste vrijdag van de maand een transport naar Nederland. De maandag erop zullen de wijnen worden uitgereden dan wel aangeboden worden bij PostNL. Let op: we leveren dus niet binnen 24/48 uur na het plaatsen van een bestelling. In sommige gevallen rijdt de Bourgogne-Express twee keer per maand.
Bestelling niet ontvangen?
Indien u uw bestelling niet heeft ontvangen kan het zijn dat het bij de buren is afgeleverd. Indien wij zelf de wijnen uitrijden krijgt u van ons een WhatsApp indien de wijnen bij de buren zijn afgeleverd.
Bestelling kapot of incompleet?
Indien de wijnen met PostNL worden verstuurd en er gaat iets kapot, dan krijgt de Bourgogne-Express de zending retour. We nemen dan contact met u op en zorgen er voor dat u zo snel mogelijk de juiste wijnen ontvangt. Indien wij zelf de wijnen uitrijden gaat er niets kapot.
Is mijn bestelling verzekerd?
Ja uw bestelling is verzekerd. Indien er wat mis gaat tijdens het transport en/of verzending met PostNL dan zijn de wijnen verzekerd.
Bezorgen
Wanneer betaal ik voor de wijnen?
Indien u online besteld in de shop www.bourgogne-express.nl betaalt u met de aangegeven betaalmogelijkheden zoals Ideal, creditcard of Paypal. Indien u via de e-mail of WhatsApp een bestelling plaatst ontvangt u van ons een betaalverzoek of een check-out link van het winkelmandje.
Kan ik betalen op factuur?
In sommige gevallen is dit mogelijk. Neem hiervoor contact op via +31655124410 of info@bourgogne-express.nl
Waar vind ik mijn factuur?
Na het plaatsen van een bestelling wordt er automatisch een email verstuurd met een bestelbevestiging en factuur. Indien u deze niet ontvangt, kijk dan even in de SPAM-box van uw email.
Leveringen en bezorging
Wie komt de bestelde wijnen leveren?
De Bourgogne-Express rijdt waar mogelijk zelf de wijnen uit en anders worden de wijnen aangeboden bij PostNL, DHL of UPS. Indien er niemand thuis zullen de wijnen worden aangeboden bij de buren of ergens uit het zicht worden neergezet. In dit geval zullen we een WhatsApp versturen om aan te geven waar de wijnen staan.
Wijnen als cadeau?
Wilt u iemand als cadeau wijn toe sturen? Neem contact op via +31655124410 of info@bourgogne-express.nl en we overleggen wat er bezorgd moet worden en hoe.
Wijnabonnement
Wat houdt een wijnabonnement in?
Met een wijnabonnement wordt u maandelijks voorzien van een doos(dozen) wijn. De samenstelling van de doos komt overeen met wat u heeft gekozen als abonnement qua wit of rode wijn. Per maand krijgt u een ander aanbod. Ook is het mogelijk om bijvoorbeeld één soort wijn elke maand te laten bezorgen.
Klachten?
Klachten?
Heeft u klachten over de wijnen, de levering of een andere klacht? Geen probleem, neem gerust contact op via +31655124410 of info@bourgogne-express.nl en we zullen een adequate oplossing vinden voor uw klacht.